BEFOS Wettbewerb - kann wer holländisch?

Antworten
Benutzeravatar
Stoffi
Beiträge: 647
Registriert: Di 17. Mai 2005, 23:23
Wohnort: Wien
Kontaktdaten:

BEFOS Wettbewerb - kann wer holländisch?

Beitrag von Stoffi »

Hi!

Folgendes email hat mich heute erreicht, ich kann grad noch entziffern, das es sich um "onderwaterfotograaf" handel, mehr kann ich aber auch schon nicht rauslesen....

Beste onderwaterfotograaf,

Zoals jullie als weten of nog niet weten ...
Op dit ogenblik is het niet eenvoudig om subsidies vast te krijgen voor de "Audiovisuele Commissie".

Men vindt van hogerhand (BEFOS) dat er te weinig foto's beschikbaar zijn voor onder andere de Hippocampus.
Hier zouden we dus dringend en graag iets aan willen doen als nieuw bestuur van de AC Foto & Film.

Als onderwaterfotograaf kan je ons hierbij verder helpen, vandaar de oproep naar jullie toe.

- Bij het behalen van jullie brevet hebben jullie een CD ingediend bij Nelos.
Mogen de foto's vanop deze CD gebruikt worden voor publicatie/archivering of liever niet ?
- Ook zijn andere onderwaterfoto's voor publicatie/archivering van harte welkom.

Graag een positief seintje terug via het mailadres karine.de.munter@telenet.be voor woensdag 8 april 2009.

PS. Ik mis nog enkele emailadressen van Nelos onderwaterfotografen.
Het zou dus fijn zijn om deze mail te kunnen doormailen naar andere Nelos onderwaterfotografen.

Met vriendelijke groeten,

Karine De Munter
Secretariaat AC Foto & Film
und was heißt das jetzt? :?

lg Stoffi
<b>hat</b>: 3,5 Gehäuse für Mamiya 645 1000s 80,45,24, 35, 120er (makro) Optik, Hartenberger 500TTL Blitz (Mother), unterwaser Blitzbelichtungsmesser, Makroport, weitwinkelport & <b>Domeport</b>.
<b>will</b>: professional Blitzarm, Stativschelle...
Benutzeravatar
sharky1961
Beiträge: 261
Registriert: Mi 22. Feb 2006, 09:36
Wohnort: NRW

Beitrag von sharky1961 »

Hallo Stoffi,


die audiovisuelle kommission (von BEFOS) bekommt kein Geld mehr weil anscheinend zu wenig Bilder eingereicht werden für das Tauchmagazin Hippocampus ( das ist das officielle Tauchblad von Befos, eine Art belgischer VDST)
Karine De Munter fragt alle BEFOS Mitglieder oder auch andere Fotografen um Bilder zu mailen.

ist also kein Wettbewerb
hoffentlich reicht meine teil Übersetzung aus


Rob
Nikon D800E , Seacam D800, Nikon 16mm FE, 16-35mm, 60mm, 105mm, Sigma 150mm Nikon 1.4 TC, 2x Seacam 150d
Benutzeravatar
Stoffi
Beiträge: 647
Registriert: Di 17. Mai 2005, 23:23
Wohnort: Wien
Kontaktdaten:

Beitrag von Stoffi »

danke
lg stoffi
<b>hat</b>: 3,5 Gehäuse für Mamiya 645 1000s 80,45,24, 35, 120er (makro) Optik, Hartenberger 500TTL Blitz (Mother), unterwaser Blitzbelichtungsmesser, Makroport, weitwinkelport & <b>Domeport</b>.
<b>will</b>: professional Blitzarm, Stativschelle...
Antworten

Zurück zu „Fotowettbewerbe“